Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij The Peps sushi & bar. Meer weten? Ontdek meer
Jogien
26 jun 2026 om 18:46
De sushi is warm en valt uit elkaar
Alek
14 jun 2026 om 23:31
Zeer lekker sneller bezorgd dan verwacht bedankt!!!
veronique
9 jun 2026 om 23:08
Heel lekkere sushi boot! Niets op aan te merken, kwaliteitsvol!
Caitlin
8 jun 2026 om 21:45
Delicious, big pieces. And very good scampi!
Liam
2 jun 2026 om 18:25
mid ahh sushi bro
Gilian
31 mei 2026 om 22:10
Het eten was oké! De gyozi en de lumpia's waren een beetje koud en mals maar alsnog goed. De sushi was goed! Het duurde wel een 2 tal uur voor het werd geleverd. Ik vermoed dat het een drukke avond was. bedankt voor we pepsi! Ik bestel in de toekomst nog!
Beatrice
31 mei 2026 om 20:51
Qualità eccezionale come sempre ma oltre un'ora e mezzo di attesa è eccessivo
Rimma
27 mei 2026 om 21:49
Super snel bezorgd en erg vriendelijke bezorger !
Beatrice
24 mei 2026 om 19:31
Buono, ben confezionato, veloci e con regalino incluso. Il top come sempre!
Shanti
14 mei 2026 om 19:45
Ik bestel hier altijd sushi en het stelt me nooit teleur! Altijd superlekker en vers gemaakt! :))
Beatrice
11 mei 2026 om 20:52
They never disappoint, delicious and good veggie selection!