THE PEPS SUSHI & BAR

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 647 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij The Peps sushi & bar. Meer weten? Ontdek meer

2 jun 2026 om 18:25 mid ahh sushi bro
31 mei 2026 om 22:10 Het eten was oké! De gyozi en de lumpia's waren een beetje koud en mals maar alsnog goed. De sushi was goed! Het duurde wel een 2 tal uur voor het werd geleverd. Ik vermoed dat het een drukke avond was. bedankt voor we pepsi! Ik bestel in de toekomst nog!
31 mei 2026 om 20:51 Qualità eccezionale come sempre ma oltre un'ora e mezzo di attesa è eccessivo
27 mei 2026 om 21:49 Super snel bezorgd en erg vriendelijke bezorger !
24 mei 2026 om 19:31 Buono, ben confezionato, veloci e con regalino incluso. Il top come sempre!
14 mei 2026 om 19:45 Ik bestel hier altijd sushi en het stelt me nooit teleur! Altijd superlekker en vers gemaakt! :))
11 mei 2026 om 20:52 They never disappoint, delicious and good veggie selection!
6 mei 2026 om 22:36 The sushi is so delicious!! Will buy again. It was also ready earlier than scheduled
6 mei 2026 om 19:53 Velocissimi, ben confezionato, buono, e pure la bibita in regalo.
3 mei 2026 om 22:23 I ordered scampi pad Thai and received chicken pad Thai with no scampi. Order took over an hour to arrive. Food was cold and dry
2 mei 2026 om 16:52 Ik heb nooit mijn bestellong ontvangen en ze hebben gezet op de app dat ik het wel heb opgehaald. Ook niet mijn geld terug gekregen.