THE PEPS SUSHI & BAR

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 647 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij The Peps sushi & bar. Meer weten? Ontdek meer

26 jun 2026 om 18:46 De sushi is warm en valt uit elkaar
14 jun 2026 om 23:31 Zeer lekker sneller bezorgd dan verwacht bedankt!!!
9 jun 2026 om 23:08 Heel lekkere sushi boot! Niets op aan te merken, kwaliteitsvol!
8 jun 2026 om 21:45 Delicious, big pieces. And very good scampi!
2 jun 2026 om 18:25 mid ahh sushi bro
31 mei 2026 om 22:10 Het eten was oké! De gyozi en de lumpia's waren een beetje koud en mals maar alsnog goed. De sushi was goed! Het duurde wel een 2 tal uur voor het werd geleverd. Ik vermoed dat het een drukke avond was. bedankt voor we pepsi! Ik bestel in de toekomst nog!
31 mei 2026 om 20:51 Qualità eccezionale come sempre ma oltre un'ora e mezzo di attesa è eccessivo
27 mei 2026 om 21:49 Super snel bezorgd en erg vriendelijke bezorger !
24 mei 2026 om 19:31 Buono, ben confezionato, veloci e con regalino incluso. Il top come sempre!
14 mei 2026 om 19:45 Ik bestel hier altijd sushi en het stelt me nooit teleur! Altijd superlekker en vers gemaakt! :))
11 mei 2026 om 20:52 They never disappoint, delicious and good veggie selection!